І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

Лист МОНУ від 14.03.2025 №1/4895-25 “Про окремі питання оцінювання результатів навчання

Рішення педагогічної ради від 30.08.2024, протокол №1 про оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць 3-4 класів у 2024/2025 н.р. :

6. 1. Учителям/учителькам початкових класів:

6.1.1. Оцінювати результати навчання здобувачів освіти 3-4 класів рівневою оцінкою із зазначенням рівнів: «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).

Протягом 2024/2025 навчального року.

6.1.2. У робочих зошитах для позначення перевіреної роботи використовувати підпис учителя/вчительки без записування оцінювальних суджень, які висловлювати учневі/учениці вербально.

Протягом 2024/2025 навчального року.

6.1.3. Для оцінювання самостійних, творчих робіт, проєктів використовувати наліпки різних розмірів.

Протягом 2024/2025 навчального року.

6.1.4. Перевіряючи діагностичні роботи, зазначати в бланках оцінювання рівні за кожним результатом навчання, який оцінювався в цій роботі. У щоденники та журнали ці рівні не вносити.

Протягом 2024/2025 навчального року.

6.1.5.Середню оцінку за тематичне, семестрове та річне оцінювання не виводити. У журнал та Свідоцтво досягнень виставляти рівень за кожен результат навчання з навчальних предметів/інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру та навчального року. Річним оцінюванням є результати навчання учнів/учениць за останній семестр.

Протягом 2024/2025 навчального року.

Рішення педагогічної ради від 30.08.2024, протокол №1 про оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць 5-7 класів у 2024/2025 н.р. :

5.1. Учителям-предметникам:

5.1.1. Здійснювати формувальне (поточне) оцінювання результатів навчання здобувачів освіти в тому випадку, якщо завдання, запропоновані вчителем/вчителькою для виконання учнями/ученицями охоплюють певну групу результатів. У класному журналі на сторінці «Зміст уроку», вказуючи тему уроку, зазначати групу результатів, з якої здійснювалося оцінювання (ФО ГО-1, ГО-2, ГО-3….)

5.1.2. Форми поточного й підсумкового оцінювання визначати під час планування освітнього процесу на семестр і зазначати їх у календарно-тематичному плані.

5.1.3. Вважати мінімальною частотою проведення підсумкового оцінювання всіх груп результатів один раз на семестр, якщо предмет викладається в класі 1 годину на тиждень, два рази – якщо 2 години, і 3 – якщо 3 години й т.д.

5.1.4. Процедури проведення оцінювання, а також види діяльності, результати яких підлягають оцінюванню, визначають педагогічні працівники.

5.1.5. У залежності від специфіки предмета допустимо проводити підсумкове оцінювання за групами результатів у кінці семестру на одному чи кількох уроках, але доцільніше його проводити протягом вивчення тем, оцінюючи одну (дві) групи результатів протягом одного уроку.

5.1.6. Якщо учень/учениця відсутні на уроці, під час якого проводилося підсумкове оцінювання за певною групою результатів, і вчитель/вчителька не проводили на уроках фронтального (поточного) оцінювання зазначеної групи результатів, то в колонці виставлення оцінок ставиться «н». Якщо ж така група результатів оцінювалася протягом зазначеного періоду, про що свідчить запис у журналі, то вчитель/вчителька можуть оцінити учня/ученицю за цією групою результатів. Тоді ставиться оцінка.

5.1.7. Усім учителям/учителькам вести щоденники спостережень, де зазначати індивідуальну траєкторію розвитку учнів/учениць.

5.1.8. Оцінка за зошит виставляється в журнал, але не враховується під час виставлення підсумкової.

5.1.9. Якщо учень/учениця написали підсумкову роботу за певною групою результатів й отримали бали нижчі, ніж бали за цією групою результатів протягом вивчення теми, то вчитель/вчителька можуть підвищити бал за підсумкову роботу, врахувавши бали поточного оцінювання за даною групою результатів.

Наказ МОНУ від 02.08.2024 №1093 “Про затвердження рекомендацій оцінювання резултатів навчання”

Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

 Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу

АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)

СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р)

ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ «ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗЗСО» (наказ міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143)

ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ “ВЧИТЕЛЬТ ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ”

https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2024/09/Nakaz_MON_1225.pdf