2024-2025 н.р.

Засідання 1. Аналіз результатів навчального року. Інноваційні технології у викладанні предметів природничо-математичного циклу (03.09)

1. Огляд нормативно-правових документів.

2. Аналіз результатів навчання.

3. Інноваційні освітні технології.

4. Про затвердження календарно-тематичних планів.

Засідання 2. Диференційований підхід у навчанні. Розвиток критичного мислення в учнів/учениць (12.11)

1.  Диференціація навчального процесу.

2. Розвиток критичного мислення.

3. Роль групової роботив розвитку критичного мислення.

4. Обмін досвідом.

Засідання 3. Використання міждисциплінарних зав’язків у навчанні природничо-математичних дисциплін (21.01)

1. Міждисциплінарний підхід у природничо-математичній освіті.

2. STEM-робота як приклад міждисциплінарних зв’язків.

3. Визначення тем для впровадження міждисциплінарного навчання.

Засідання 4. Оцінювання та самооцінювання як інструменти мотивації та розвитку учнів/учениць (04.03)

1. Аналіз системи оцінювання.

2. Самооцінка та розвиток рефлексії.

3. Вплив оцінювання на мотивацію.