2024-2025 н.р.
Засідання 1. Аналіз результатів навчального року. Інноваційні технології у викладанні предметів природничо-математичного циклу (03.09)
1. Огляд нормативно-правових документів.
2. Аналіз результатів навчання.
3. Інноваційні освітні технології.
4. Про затвердження календарно-тематичних планів.
Засідання 2. Диференційований підхід у навчанні. Розвиток критичного мислення в учнів/учениць (12.11)
1. Диференціація навчального процесу.
2. Розвиток критичного мислення.
3. Роль групової роботив розвитку критичного мислення.
4. Обмін досвідом.
Засідання 3. Використання міждисциплінарних зав’язків у навчанні природничо-математичних дисциплін (21.01)
1. Міждисциплінарний підхід у природничо-математичній освіті.
2. STEM-робота як приклад міждисциплінарних зв’язків.
3. Визначення тем для впровадження міждисциплінарного навчання.
Засідання 4. Оцінювання та самооцінювання як інструменти мотивації та розвитку учнів/учениць (04.03)
1. Аналіз системи оцінювання.
2. Самооцінка та розвиток рефлексії.
3. Вплив оцінювання на мотивацію.