2024-2025 н.р.

Зсідання 1. Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі та навчальних предметів у 2024-2025 н.р. (30.08)

1.Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти  суспільно-гуманітарних дисциплін у 2024/2025 н. Обговорення результатів моніторингу за ІІ семестр 2023/2024 н.р. в 5, 6, 9, 11 класах.

2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу в 7 класі за Державним стандартом базової\ середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Обговорення нормативно-правових документів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць.

3. Вибори секретаря МК. Поновлення банку даних про членів МК.

4. Затвердження плану роботи щодо організації освітнього процесу відповідно до науково-методичної проблеми ліцею в 2024/2025 н.р.

5. Про затвердження календарно-тематичних планів.

Засідання 2. Формування в учнів/ ученниць мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до освітнього процесу (22.11)

1. Онлайн олімпіади як інструмент усебічного розвитку дитини.

2.Організація ефективного навчання в контексті компетентнісного підходу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін.

3.Підвищення фахової майстерності. Методичні перегуки: новини тематики курсів, вебінарів, конференцій 4. Підготовка та проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та Міжнародно мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

Засідання 3. Інноваційні технології як засіб формування ключових та предметних компетентностей (14.03)

1. Результативність участі здобувачів освіти у І-ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської  олімпіади з української мови та літератури, історії, правознавства, англійської мови, Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка.

2. Шляхи підвищення ефективності набуття знань та вмінь засобами інноваційних технологій.

3. Інтерактивні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках історії.

4. Обмін досвідом «Цифрове навчання, сучасні освітні технології»

Засідання 4. Панорама методичних перспектив (23.05)

1. Обговорення результатів навчальних досягнень здобувачів освіти.

2. Аналіз та підсумки роботи МК вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін у 2024/2025 н.р.

3. Про порядок закінчення навчального року.

4. Підсумки курсової підготовки та атестації вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін.

5. Пропозицій щодо планування та форм роботи на 2025/2026 н.р. 6. Самоосвіта – час для себе. Підбірка онлайн платформ для самоосвіти.

2023-2024 н.р.

Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі та навчальних предметів у 2023-2024 н.р. (30.08)

1.Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти  суспільно-гуманітарних дисциплін та організації освітнього процесу в 2023/2024 н. Ознайомлення з Листом МОН України «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2023/2024 н.р.»

2. Вибори секретаря МК. Поновлення банку даних про членів МК.

3. Обговорення питання  щодо організації роботи у новому навчальному році. Затвердження плану роботи.

4. Про організацію профільного навчання в 10 класі (історія України).

5. Вивчення методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу в 6 класі  за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».

6. Про затвердження календарно-тематичних планів.

Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (07.11)

1. Сучасний інноваційний урок: крок до вдосконалення методів та форм. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій. Найпоширеніші платформи для організації онлайн-освіти.

2.Основні етапи уроку. «Я роблю це так»: з досвіду роботи вчителя/вчительки.

3.Методичні перегуки: новини тематики курсів, вебінарів, конференцій.

4. Підготовка та проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та Міжнародно мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

Реалізація змісту наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін (20.02)

1. Формування ключових компетентностей засобами предметів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вибір методів навчання і їх комплексного поєднання на сучасному уроці.

2. Освітній процес НУШ: наскрізні вміння. Інструменти розвитку та оцінювання наскрізних умінь.

3. Вектори діяльності, що відповідають запитам і вимогам суспільства. Інноваційні підходи до роботи з учнями/ученицями. Обмін досвідом: про найзручнішу платформу для дистанційної освіти, учнів/учениць без гаджетів і спокусу зірвати онлайн-урок.

4. Результати участі здобувачів освіти у І-ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з суспільно-гуманітарних дисциплін.

5. Батл цікавих методів та прийомів.

Освітнє середовище: наші досягнення та творчі напрацювання (08.05)

1. Панорама ідей «Продуктивна взаємодія вчителя/вчительки та учнів/учениць».

2. Аналіз та підсумки роботи МК вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін у 2023-2024 н.р.

3. Про порядок закінчення навчального року.

4. Підсумки курсової підготовки та атестації вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін.

5. Обговорення пропозицій щодо перспективного плану роботи МК.