Сучасні тенденції розвитку освітньої галузі та навчальних предметів у 2023-2024 н.р. (30.08)

1.Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти  суспільно-гуманітарних дисциплін та організації освітнього процесу в 2023/2024 н. Ознайомлення з Листом МОН України «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2023/2024 н.р.»

2. Вибори секретаря МК. Поновлення банку даних про членів МК.

3. Обговорення питання  щодо організації роботи у новому навчальному році. Затвердження плану роботи.

4. Про організацію профільного навчання в 10 класі (історія України).

5. Вивчення методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу в 6 класі  за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».

6. Про затвердження календарно-тематичних планів.

Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (07.11)

1. Сучасний інноваційний урок: крок до вдосконалення методів та форм. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій. Найпоширеніші платформи для організації онлайн-освіти.

2.Основні етапи уроку. «Я роблю це так»: з досвіду роботи вчителя/вчительки.

3.Методичні перегуки: новини тематики курсів, вебінарів, конференцій.

4. Підготовка та проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та Міжнародно мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

Реалізація змісту наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін (20.02)

1. Формування ключових компетентностей засобами предметів суспільно-гуманітарних дисциплін. Вибір методів навчання і їх комплексного поєднання на сучасному уроці.

2. Освітній процес НУШ: наскрізні вміння. Інструменти розвитку та оцінювання наскрізних умінь.

3. Вектори діяльності, що відповідають запитам і вимогам суспільства. Інноваційні підходи до роботи з учнями/ученицями. Обмін досвідом: про найзручнішу платформу для дистанційної освіти, учнів/учениць без гаджетів і спокусу зірвати онлайн-урок.

4. Результати участі здобувачів освіти у І-ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з суспільно-гуманітарних дисциплін.

5. Батл цікавих методів та прийомів.

Освітнє середовище: наші досягнення та творчі напрацювання (08.05)

1. Панорама ідей «Продуктивна взаємодія вчителя/вчительки та учнів/учениць».

2. Аналіз та підсумки роботи МК вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін у 2023-2024 н.р.

3. Про порядок закінчення навчального року.

4. Підсумки курсової підготовки та атестації вчителів/вчительок суспільно-гуманітарних дисциплін.

5. Обговорення пропозицій щодо перспективного плану роботи МК.