Додаток 2 до наказу директора від 15.01.2025 № 7-од

ПОРЯДОК

реагування на доведені випадки насильства,

булінгу (цькування) в Маньківському ліцеї та відповідальність осіб,

причетних до насильства, булінгу (цькування)

  1. Цей Порядок реагування на доведені випадки насильства, булінгу (цькування) в Маньківському ліцеї та відповідальність осіб, причетних до насильства, булінгу (цькування) (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти та науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти».
  2. Порядок визначає механізми та працедури реагування на випадок булінгу (цькування).
  3. У випадках звернення за фактом булінгу уповноважена особа первинно з’ясовує обставини викладеної в заяві ситуації, готує матеріали для направлення повідомлень до уповноважених органів. Керівник закладу  протягом доби направляє  листи-повідомлення у Володимирський районний відділ поліції, службу у справах дітей Затурцівської сільської ради.
  4. Наказом керівника скликається постійно діюча комісія з розгляду випадків булінгу (не пізніше 3 днів з дня отримання заяви). До роботи комісії можуть долучитися заявник, батьки або інші законні представники неповнолітніх сторін  булінгу, а також сторони булінгу, представники Володимирського районного відділу поліції, служби у справах дітей Затурцівської сільської ради.
  5. Комісія здійснює свої повноваження не більше ніж 10 днів з дня видачі наказу про розгляд заяви.
  6. Комісія протягом визначеного часу: 1. Збирає, аналізує, перевіряє достовірність інформації, готує матеріали, що підлягають розгляду на засіданні комісії (письмові пояснення сторін булінгу, свідків, чергових педагогічних працівників, пояснення будь-яких заінтересованих осіб, за наявності – матеріали відеофіксації тощо). 2. Виробляє соціально-педагогічні висновки за спостереженням, аналізує висновки територіальної служби у справах дітей, ювенальної превенції. 3. Визначає причини булінгу та вживає необхідних заходів щодо його усунення. 4. Визначає ступінь заходів виховного впливу щодо сторін булінгу в класі, де стався випадок. 5. Здійснює моніторинг ефективності соціальних та психолого-педагогічних послуг, заходів з усунення причин булінгу, за наявності вносить корегування. 6. Надає рекомендації педагогічним працівникам та батькам.