2023-2024 н.р.
Результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів/учениць 5-го, 9-го, 11-го класів з базових дисциплін за І семестр 2023-2024 н. р.
Під час контролю виявлено, що учні/учениці 5-го, 9-го, 11-го класів засвоїли необхідний навчальний матеріал з базових дисциплін, у них сформовані вміння й навички відповідно до вимог навчальних програм.
У 5 класі навчається 17 учнів/учениць.
Контрольну роботу з української мови писали 15 учнів/учениць класу. З них на високий рівень написала одна учениця, на достатній – 7 учнів/учениць, середній – 4, початковий – 3. Типовими помилками в роботах є написання ненаголошених голосних у коренях слів, подвоєння та подовження приголосних, написання префіксів пре-, при- (учителька Лариса Віннік).
З математики виконували контрольну роботу 14 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали двоє учнів/учениць, достатній – троє, середній – шестеро, початковий – троє. Учні/учениці допустили помилки при знаходженні невідомого доданка, від’ємника, виконанні ділення, множення натуральних чисел, знаходження цілого за його частиною (учителька Лариса Дацюк).
У порівнянні з семестровими контрольну роботу з математики учні/учениці виконали дещо гірше, оскільки наявні бали початкового рівня.
У 9-му класі навчається 21 учень та учениця.
Писали диктант з української мови 16 учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали троє, середнього – семеро, початкового – шестеро. Типові помилки: правопис складних слів, прислівників, утворених від прмйменників з іменниками, двох букв н у прикметниках, написання розділових знаків у складносурядному реченні (учителька Людмила Демидюк).
Контрольну роботу з алгебри виконували 18 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання троє, достатній – четверо, середній – дев’ятеро, початковий – двоє. Помилки допустили при побудові графіка та дослідженні квадратичної функції, застосування властивостей нерівностей (учителька Лариса Дацюк).
З хімії виконували завдання контрольної роботи 19 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали троє учнів, достатнього – п’ятеро, середнього – десятеро, початкового – один. Учні/учениці допустили помилки при встановленні відповідності між рівняннями реакцій та їх типами, при написанні рівнянь реакцій в йонній форми, при встановленні ступенів окислення хімічних елементів та урівнюванні рівнянь методом електронного балансу й при розв’язуванні задач на розчини (учителька Ірина Процан).
Контрольну роботу з біології виконували 19 учнів/учениць класу. На високий рівень виконала одна учениця, достатній – п’ять учнів/учениць, середній – тринадцять учнів/учениць. Учні/учениці неправильно розв’язали задачі з молекулярної біології (учителька Людмила Вознюк).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували 19 учнів/учениць класу. Бал високого рівня отримали п’ятеро учнів/учениць, достатнього – семеро, середнього – шестеро учнів/учениць, початкового – один учень. Типові помилки допущено при записуванні величин вимірювання та в розрахунках (учитель Олександр Ващук).
Контрольну роботу з географії виконували 19 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання 2 учні/учениці, достатній – 6, середній – 9, початковий – 2. Учні/учениці допустили помилки при виборі спеціалізації природніх зон, визначенні понять «лісозабезпеченість» та «лісистість», характеристиці природних зон відносно напрямку спеціалізації в сільському господарстві (учителька Ірина Процан).
З історії України завдання виконували 19 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримав 1 учень, достатнього – 3, середнього – 5, початкового – 10. Учні/учениці мають недостатні знання історичної карти та хронології подій, не можуть за описом визначити історичного діяча, недостатні навички роботи з історичними документами (учитель Петро Жишко).
У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності. З української мови, алгебри, хімії, географії, історії України є контрольні роботи, які оцінені на початковий рівень, натомість семестрове оцінювання, окрім історії України, не містить балів початкового рівня. Кількість учнів/учениць, які оцінені на бали високого рівня за І семестр більша, аніж кількість здобувачів освіти, які написали контрольні роботи на бали високого рівня.
В 11-му класі навчається 7 учнів/учениць.
Контрольну роботу з української мови писали шестеро учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримала 1 учениця, достатнього – 1, середнього – 2 учні/учениці, початкового – 2. Типові помилки: написання розділових знаків у безсполучникових складних реченнях, ускладнених реченнях, написання дієслів на –ться(Лариса Віннік).
Контрольну роботу з математики (алгебра) писали 4 учнів/учениць. На високий рівень виконали завдання одна учениця, середній – троє. Типові помилки: невміння використовувати властивості логарифмічних нерівностей, знаходити корені показникового рівняння (учителька Лариса Дацюк).
З хімії за контрольну роботу виконували четверо учнів/учениць. Бали високого рівня отримала одна учениця, достатнього – двоє, початкового – один учень. Учні/учениці допустили помилки при урівнюванні рівнянь реакцій, розв’язуванні задач на вихід продукту, при встановленні відповідностей між схемами реакцій та їх типами (учителька Ірина Процан).
Контрольну роботу з біології виконували семеро учнів/учениць. На високий рівень виконала одна учениця класу, достатній та середній – по троє. Учні та учениці неправильно встановили відповідність між функціями білків та їхніми назвами, між назвами захворювання та їх збудниками, допустили помилки у тестових завданнях з теми «Імунна система» (учителька Людмила Вознюк).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували шестеро учнів/учениць. На бали високого рівня виконала завдання одна учениця, достатнього – троє учнів/учениць, середнього – один учень, початкового – один. Типові помилки допущено при записуванні величин вимірювання та в розрахунках (учитель Олександр Ващук).
Контрольну роботу з історії України писали шестеро учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали троє учнів/учениць, початкового – троє учнів/учениць. Учні/учениці мають недостатні знання історичних термінів та історичних діячів (учитель Петро Жишко).
Контрольну роботу з географії виконували 6 учнів/учениць класу. На високий рівень виконала завдання 1 учениця, достатній – 1 учениця, середній – чотири учнів/учениць. Учні/учениці допустили помилки при визначенні географічних та прямокутних координат, при встановленні відповідності між географічними координатами міст та різницею місцевого часу, при встановленні відповідності між гірськими породами та їхнім походженням (учителька Ірина Процан).
У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають незначні відмінності.
2022-2023 н.р.
Результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-го, 9-го класів з базових дисциплін за ІІ семестр 2022-2023 н. р.
Під час контролю виявлено, що учні/учениці 5-го, 9-го класів засвоїли необхідний навчальний матеріал з базових дисциплін, у них сформовані вміння й навички відповідно до вимог навчальних програм.
У 5 класі навчається 13 учнів/учениць.
Контрольну роботу з української мови писали всі учні/учениці класу. З них на достатній рівень написали 5 учнів (62%), середній – 3 учні (38%). Типовими помилками в роботах є написання н і нн, знаку оклику в кінці речення, кома в складному реченні (учитель Демидюк Л.В.).
З математики виконували контрольну роботу 12 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали двоє учнів (16,5%), достатній – троє (25%), середній – п’ятеро (42%), початковий – двоє (16,5%). Учні допустили помилки у виконанні дій з десятковими дробами й знаходження чисел за відсотками (учитель Дацюк Л.І.). У порівнянні з семестровими контрольні роботи з української мови та математики учні виконали дещо гірше, оскільки наявні бали початкового рівня.
У 9-му класі навчається 15 учнів/учениць.
Писали диктант з української мови 11 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали двоє учнів/учениць (18%), достатнього – троє (27%), середнього – п’ятеро (46%), початкового – один (9%). Типові помилки: написання розділових знаків на межі частин складних речень різних видів (учитель Віннік Л.Г.).
Контрольну роботу з алгебри виконували одинадцять учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання троє учнів/учениць (27%), достатній – 1 (9%), середній – семеро (64%). Учні допустили помилки при розкладанні квадратного тричлена на многочлен, розв’язуванні систем рівнянь другого степеню (учитель Дацюк Л.І.).
З хімії виконували завдання контрольної роботи 9 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали одна учениця (11%), достатнього – четверо (45%), середнього – троє учнів/учениць (33%), початкового – 1 (11%). Учні допустили помилки при написанні рівнянь реакції та підбору коефіцієнтів при розвязуванні задач з допомогою рівнянь реакції (учитель Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували 10 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали два учні/учениці (20%), достатній – троє (30%), середній – двоє (20%), початковий – троє (30%). Учні не встановили правильну відповідність між групою тварин і таксонами, допустили помилки при розв’язуванні задачі з генетики (учитель Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували 10 учнів/учениць класу. Бал високого рівня отримали двоє учнів (20%), достатнього – троє (30%), середнього – четверо (40%), початкового – 1 (10%). Типові помилки: учні/учениці неправильно записують послідовність розв’язання задач, допускають помилки у формулах, не переводять значення в основні одиниці вимірювання (учитель Ващук О.В.).
Контрольну роботу з географії виконували 11 учнів/учениць класу. На високий рівень виконала завдання одна учениця (9%), достатній – п’ятеро учнів/учениць (45%), середній – четверо (37%), початковий – один (9%). Учні/учениці допускають помилки при встановленні відповідності між глобальними проблемами людства та районами їх поширення та розвязання, дали неповну відповідь на відкрите питання щодо світової спадщини ЮНЕСКО в Україні (учитель Процан І.В.).
З історії України завдання виконували 11 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали чотири учені/учениці (37%), достатнього – 1 (9%), початкового – шість (54%). Учні/учениці неправильно встановили послідовність історичних подій, мають недостатні навички роботи з історичною картою та документами (учитель Жишко П. Г.). У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності, учні/учениці мають бали початкового рівня за ІІ семестр з фізики та історії України, контрольну роботу з фізики написали краще, а історії України – гірше.
Результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-го, 9-го класів з базових дисциплін за І семестр 2022-2023 н. р.
Під час контролю виявлено, що учні/учениці 5-го, 9-го класів засвоїли необхідний навчальний матеріал з базових дисциплін, у них сформовані вміння й навички відповідно до вимог навчальних програм.
У 5 класі навчається 12 учнів.
Контрольну роботу з української мови писали сім учнів/учениць класу. З них на високий рівень написав один учень (14%), на достатній – троє (43%), середній – один учень (14%), початковий – два учні (29%). Типовими помилками в роботах є написання власних назв з великої букви, буквосполучень -ться в дієсловах, розділових знаків між однорідними членами речення (учителька Демидюк Л.В.).
З математики виконували контрольну роботу сім учнів/учениць класу. На високий рівень виконав один учень (14%), достатній – троє учнів/учениць (43%), середній – двоє (29%), початковий – один (14%). Учні/учениці допустили помилки при обчисленні значення числового виразу, виділенні цілої частини з неправильного дробу, знаходженні невідомого компонента в рівнянні (учителька Дацюк Л.І.).
У порівнянні з семестровими контрольну роботу з математики та української мови учні/учениці виконали дещо гірше, оскільки наявні бали початкового рівня, на високий рівень виконали завдання лише по одному учневі.
У 9-му класі навчається 15 учнів/учениць.
Писали диктант з української мови дванадцять учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали двоє учениць (17%), достатнього – двоє (17%), середнього – шестеро учнів/учениць (50%), початкового – двоє учнів (16%). Типові помилки: написання прислівників, ненаголошених голосних у корені слова, написання розділових знаків у реченнях з прямою мовою (учителька Віннік Л.Г.).
Контрольну роботу з алгебри виконували десять учнів/учениць класу. На високий рівень виконала завдання одна учениця (10%), достатній – двоє учениць (20%), середній – семеро учнів/учениць (70%). Помилки допустили при використанні властивостей нерівностей, під час обгрунтування властивостей функції, побудова графіка квадратичної функції (учителька Дацюк Л.І.).
З хімії виконували завдання контрольної роботи 11 учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримали троє учениць (27%), достатнього – троє учнів/учениць (27%), середнього – п’ятеро учнів/учениць (46%). Учні/учениці допустили помилки при написанні хімічних рівнянь електролітичної дисоціації, встановленні ступенів окислення, у рівняннях реакцій на їх основі та при розв’язуванні задач на розчини (учителька Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували 11 учнів/учениць класу. На високий рівень виконала одна учениця (9%), достатній – п’ятеро учнів/учениць (46%), середній – троє учнів/учениць (27%), початковий – двоє (18%). Учні/учениці неправильно встановили відповідність між сполуками полісахаридів та їх особливостями, частково пояснили поняття «фотосинтез» (учителька Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували 11 учнів/учениць класу. Бал високого рівня отримали четверо учениць (36%), середнього – семеро учнів/учениць (64%). Типові помилки допущено при перетворенні одиниць вимірювання (учитель Ващук О.В.).
Контрольну роботу з географії виконували 12 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання троє учениць (25%), достатній – двоє (17%) учнів/учениць, середній – семеро учнів/учениць (58%). Учні/учениці допустили помилки при встановленні відповідності між країнами та їх типологією, при перерахунку країн Великої сімки, при розв’язуванні задач на ресурсозбереження (учителька Процан І.В.).
З історії України завдання виконували десятеро учнів/учениць класу. Бали висого рівня отримала 1 учениця (10%), достатнього – двоє (20%), середнього – троє учнів/учениць (30%), початкового – четверо (40%). Учні/учениці мають недостатніх умінь, щоб за змістом історичного джерела визначити подію чи явище, про які в ньому йдеться, допускають помилки при встановленні відповідності та хронології (учитель Жишко П. Г.).
У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності.
2021-2022 н.р.
Результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-го, 9-го та 11-го класів з базових дисциплін за І семестр 2021-2022 н. р.
Під час контролю виявлено, що учні/учениці 5-го, 9-го, 11-го класів засвоїли необхідний навчальний матеріал з базових дисциплін, у них сформовані вміння й навички відповідно до вимог навчальних програм.
У 5 класі навчається 10 учнів.
Контрольну роботу з української мови писали сім учнів/учениць класу. З них на високий рівень написали троє учнів/учениць (43%), на достатній – троє (43%), середній – один учень (14%). Типовими помилками в роботах є написання слів з подовженими приголосними, буквосполучень -ться в дієсловах, слів з апострофом та ненаголошеними голосними (учителька Віннік Л.Г.).
З математики виконували контрольну роботу шість учнів/учениць класу. На достатній рівень виконали троє учнів/учениць (50%), середній – двоє (33%), початковий – один учень (17%). Учні/учениці допустили помилки при встановленні порядку дій у числовому виразі, знаходженні невідомого компонента при розв’язуванні рівнянь (учителька Дацюк Л.І.).
У порівнянні з семестровими контрольну роботу з математики учні/учениці виконали дещо гірше, оскільки відсутні бали високого рівня й наявні бали початкового рівня.
У 9-му класі навчається 9 учнів/учениць.
Писали диктант з української мови вісім учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали троє учениць (37, 5%), середнього – чотири учні/учениці (50%), початкового – один учень (12,5%). Типові помилки: написання не з дієсловами, написання слів із частками будь-, небудь-, написання розділових знаків у реченнях з прямою мовою та дієприкметниковим зворотом (учителька Віннік Л.Г.).
Контрольну роботу з алгебри виконували вісім учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання троє учениць (37, 5%), достатній – один учень (12,5%), середній – троє учнів/учениць (37,5%), початковий – один учень (12,5%). Помилки допустили при розв’язуванні задач на знаходження області визначень та області значень, піднесенні чисел до квадрату, при розв’язуванні нерівностей забували змінювати знак на протилежний (учителька Здибель Л.В.).
З хімії виконували завдання контрольної роботи 8 учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали троє учениць (38%), середнього – п’ятеро учнів/учениць (62%). Учні/учениці допустили помилки при складанні окисно-відновного балансу та при розв’язуванні задач на швидкість реакції (учителька Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували 7 учнів/учениць класу. На достатній рівень виконали дві учениці (29%), середній – п’ятеро учнів/учениць (71%). Учні/учениці неправильно охарактеризували фази фотосинтезу та встановили відповідність між станами енергетичного обміну та їх особливостями (учителька Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували семеро учнів/учениць класу. Бал достатнього рівня отримали троє учениць (43%), середнього – троє учнів/учениць (43%), початкового – один учень (14%). Типові помилки допущено при виведенні з формули невідомої величини, неправильно записані формули періоду коливань, швидкості (учителька Котюк Я.В.).
Контрольну роботу з географії виконували 8 учнів/учениць класу. На достатній рівень виконали завдання 5 учениць (62%), середній – двоє учнів (25%), початковий – одна учениця (13%). Учні/учениці допустили помилки при визначенні понять та в переліку назв залізорудних басейнів нафтогазоносних областей України (учителька Процан І.В.).
З історії України завдання виконували восьмеро учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали 4 учні/учениці (50%), середнього – три (37,5%), початкового – один (12,5%). Учні/учениці мають недостатні знання історичної хронології, не зуміли розкрити причинно-наслідкові зв’язки між подіями (учитель Жишко П. Г.). У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності.
У 11-му класі навчається 10 учнів/учениць.
Контрольну роботу з української мови писали семеро учнів/учениць класу. Бали високого рівня отримав один учень (14%), середнього – шестеро учнів/учениць (86%). Типові помилки: невміння визначити види односкладних речень, неправильне узгодження відмінкових форм власної та загальної назв, порушення норм керування (учителька Демидюк Л.В.).
Контрольну роботу з математики (алгебра) писали 8 учнів/учениць. На високий рівень виконали завдання двоє учнів/учениць (25%), достатній двоє учнів/учениць (25%), середній – чотири учні/учениці (50%). Типові помилки: неврахування області допустимих значень логарифмічної нерівності, порушення рівносильності рівнянь, механізм застосування формули для обчислення первісних (учителька Дацюк Л.І.).
З хімії за контрольну роботу виконували семеро учнів/учениць. Бали високого рівня отримав один учень (14%), достатнього – дві учениці (29%), середнього – троє учнів/учениць (43%), початкового – один учень (14%). Учні/учениці допустили помилки у написанні рівнянь реакції та при розв’язуванні задач (учителька Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували восьмеро учнів/учениць. На високий рівень виконав один учень класу (12,5%), достатній – 1 учениця (12,5%), середній – шестеро (75%). Учні неправильно встановили відповідність між збудниками ІПСШ та прикладом захворювань, допущені помилки у визначеннях поняттях (учителька Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували восьмеро учнів/учениць. На бали високого рівня виконав завдання один учень (12,5%), достатнього – двоє учнів/учениць (25%), середнього – троє (37,5%), початкового – двоє (25%). Помилки допустили в теоретичних завданнях та при розв’язуванні задач (учителька Котюк Я.В.).
Контрольну роботу з історії України писали семеро учнів/учениць класу. Бали достатнього рівня отримали двоє учнів/учениць (29%), середнього – четверо (57%), початкового – один учень (14%). Учні/учениці не змогли встановити причинно-наслідкові звязки між подіями ти мають недостатні вміння узагальнювати набуті знання (учитель Жишко П. Г.).
Контрольну роботу з географії виконували 8 учнів/учениць класу. На високий рівень виконали завдання 4 учнів/учениць (50%), середній – троє учнів/учениць (37,5%), початковий – одна учениця (12,5%). Учні/учениці допустили помилки при визначенні географічних та квадратних координат (учителька Процан І.В.). У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності, зокрема за І семестр кількість учнів/учениць, які навчаються на високий рівень, більша, аніж кількість учнів/учениць, які написали контрольну роботу на той самий рівень. За виконання контрольної роботи з хімії, фізики, історії України, географії учні отримали бали початкового рівня.
2019-2020 н. р.
Результати моніторингових досліджень з української мови та математики в 3-4 класах
У травні 2020 року педагогами школи через використання дистанційних технологій проводилася контрольні підсумкові роботи з української мови та математики в 3-4 класах.
Наслідки контрольної роботи з української мови свідчать про те, що учні І ступеня засвоїли певний обсяг знань та набули практичних умінь з різних розділів мовознавчої науки, знають найголовніші орфоепічні правила української літературної вимови. Учителі в повній мірі реалізовують на практиці основні завдання курсу.
Результати диктанту з української мови такі:
Таблиця 1
Клас | Кількість учнів у класі | Писали контрольну роботу | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Почат-ковий рівень | Рівень навче-ності |
3 | 9 | 9 | 6 | 1 | 2 | – | 81% |
4 | 8 | 7 | 5 | 1 | 1 | – | 85% |
Наслідки контрольних робіт з математики свідчать про те, що учні 3-4 класів добре засвоїли програмовий матеріал, уміють обчислювати математичні вирази, застосовувати арифметичні дії під час розв’язування текстових задач, навчилися порівнювати величини, виконувати дії з іменованими числами, розв’язувати рівняння та задачі геометричного змісту. Результати контрольної роботи з математики такі:
Таблиця 2
Клас | Кількість учнів у класі | Писали контрольну роботу | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Почат-ковий рівень | Рівень навче-ності |
3 | 9 | 9 | 5 | 3 | 1 | – | 80% |
4 | 8 | 8 | 3 | 3 | 2 | – | 70% |
Результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-го 9-го та 11-го класів з базових дисциплін за І семестр 2019-2020 н. р.
Під час контролю виявлено, що учні 5-го, 9-го, 11-го класів засвоїли необхідний навчальний матеріал з базових дисциплін, у них сформовані вміння й навички відповідно до вимог навчальних програм.
У 5 класі навчається 19 учнів.
Контрольну роботу з української мови писали 19 учнів. З них на достатній рівень написали четверо учнів (22%), на середній – дев’ятеро (50%), початковий – п’ять учнів (28%). Типовими помилками в роботах є написання букв, що позначають сумнівні ненаголошені голосні звуки, літер, що позначають приголосні, які уподібнюються, прислівників разом, вживання апострофа (учитель Демидюк Л.В.).
З математики виконували контрольну роботу 19 учнів класу. На високий рівень виконав один учень (6%), достатній – п’ять (32%), середній – дев’ять (56%), початковий – один (6%). Учні допустили помилки при використані розподільної властивості множення, знаходженні невідомого діленого, виявили невміння аналізувати зміст текстової задачі (учитель Дацюк Л. І.)
Завдання контрольної роботи з природознавства виконували 17 учнів класу. На високий рівень виконали 3 учні (18%), достатній – дев’ять (53%), середній – п’ять (29%). Типові помилки: у написанні визначень, неправильно розмістили прядок планет відносно Сонця (учитель Процан І.В.).
У порівнянні з семестровими контрольні роботи з української мови та математики учні виконали дещо гірше, оскільки наявні бали початкового рівня.
У 9-му класі навчається 13 учнів.
Писали диктант з української мови одинадцять учнів класу. Бали високого рівня отримав один учень (9%), достатнього – вісім (73%), середнього – один (9%), початкового – один (9%). Типові помилки: правопис власних назв, літер, що позначають ненаголошені [е], [и], прислівників, розділові знаки при відокремленій обставині, вираженій дієприслівниковим зворотом (учитель Демидюк Л.В.).
Контрольну роботу з алгебри виконували 10 учнів класу. На високий рівень виконали завдання двоє учнів (20%), достатній – п’ятеро (50%), середній – троє (30%). Помилки допустили при визначенні області визначення та області значень квадратичної функції, проміжків її знакосталості, неправильно змінили знак нерівності при діленні обох частин нерівності на від’ємне число (учитель Дацюк Л.І.).
З хімії виконували завдання контрольної роботи десять учнів класу. Бали високого рівня отримав один учень (10%), достатнього – четверо (40%), середнього – троє (30%), початкового – двоє (20%). Учні допустили помилки в урівнюванні рівнянь реакції методом електронного балансу та розв’язуванні задач (учитель Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували одинадцять учні класу. На високий рівень виконали два учні (17%), достатній – один (9%), середній – семеро (67%), початковий – один (9%). Учні неправильно пояснили терміни, не встановили правильну відповідність між цитологічними методами та функціями в дослідженні клітини (учитель Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували дванадцять учнів класу. Бал високого рівня отримав один учень (8%), достатнього – двоє (17%), середнього – троє (25%), початкового – шестеро (50%). Типові помилки допущено при визначенні напрямку сили Ампера, застосуванні правила правої руки для визначення напрямку струму в провіднику, побудові зображення в збиральній лінзі (учитель Трофимюк Н. В.).
Контрольну роботу з географії виконували всі учні класу. На високий рівень виконали завдання два учні (18%), достатній – чотири учні (36%), середній – троє (27%), початковий – два учні (18%). Учні неправильно визначили галузь людської діяльності, яка належить до третинного сектору економіки, не пояснюють, який споживчий чинник найбільш важливий до вказаної продукції, неправильно вказують відповідність між областями України і сільськогосподарськими культурами, на вирощуванні яких вони спеціалізуються (учитель Здибель О. А.).
З історії України завдання виконували 11 учнів класу. Бали високого рівня отримали двоє учнів (18%), достатнього – один (9%), середнього – п’ять (46%), початкового – три (27%). Учні мають недостатні знання хронології, не зуміли встановити відповідність між поняттями та їхніми визначеннями (учитель Жишко П. Г.).
У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають відмінності.
У 11-му класі навчається 5 учнів.
Контрольну роботу з української мови писали четверо учнів класу. Бали достатнього рівня отримав один учень (25%), середнього – троє (75%). Типові помилки: написання не з різними частинами мови, -ться в кінці дієслів, розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (учитель Віннік Л.Г.).
Контрольну роботу з алгебри писали 33 учнів. На достатній рівень виконав завдання один учень (33,3%), середній – один (33,3%), початковий – один (33,3%). Типові помилки: невміння застосувати властивості логарифмічної функції, неправильно вказані проміжки розв’язків показникових рівнянь та нерівностей, не побудований графік функції (учитель Трофимюк Н.В.).
З хімії за контрольну роботу виконували четверо учнів. Бали достатнього рівня отримали двоє учнів (50%), середнього – двоє (50%). Учні допустили помилки у при підборі коефіцієнтів у рівнянні реакції методом електронного балансу та при розв’язуванні задач (учитель Процан І.В.).
Контрольну роботу з біології виконували четверо учнів. На достатній рівень виконали двоє учнів класу (50%), середній – двоє (50%). Учні неправильно встановили відповідність між групами гідробіонтів та їхньою характеристикою (учитель Вознюк Л.В.).
Завдання контрольної роботи з фізики виконували троє учнів. На бали середнього рівня виконали завдання двоє учнів (67%), початкового – один (33%). Помилки допустили при застосуванні теоретичних знань до розв’язування задач якісного характеру, виконанні математичних розрахунків, під час роботи з графіками, що описують фізичні процеси (учитель Трофимюк Н. В.).
Контрольну роботу з історії України писали четверо учнів класу. Бали достатнього рівня отримав один учень (25%), середнього – один (25%), початкового – двоє (50%). Учні мають недостатні знання історичної термінології та хронології (учитель Жишко П. Г.).
У порівнянні з семестровими балами результати контрольних робіт мають незначні відмінності, проте учнів мають бали початкового рівня з української мови, алгебри, біології, фізики, історії України, англійської мови.
Результати моніторингових досліджень з української мови, математики та української літератури в 9 класі
Згідно з наказом МОНУ від 30.03.2020 року №463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019-2020 навчальному році» державна підсумкова атестація в 9 класі не проводилася, тому й відсутні результати моніторингових досліджень.